fredag, september 23, 2005

Færdige/igangværende projecter.

Ja, nu har jeg endelig besluttet mig vedr. boleroen, den skal nu vaskes og centrifugeres og så får vi se hvordan det ender. Kauni sjalen er færdigstrikket, jeg har en lille dyt garn tilbage og tænker nu på hvis jeg skal hækle en lille kant på den, skal tænke over det i dag så den bliver sandsynlig færdig i morgen. Skal nok poste billeder söndag. Jeg har også gang i en sjal der skal blive min mors julegave, den strikkes af fint silke og mohair i skönne blå farver, se her.
Opskriften findes her, se 9.august 2005. Jeg overvejer at strikke en hue og måske også vanter af silkegarnet, så det bliver til en hel ensemble.






Jeg har også liggende på mit bord nogle nögler af dette garn, föler på det jævnligt og tænker over hvad jeg skal göre af det. Men först skal jeg dog strikke to huer til min mands nieces lille tvillingdrenge, de fylder snart 3år og skal selvfölgelig få en pakke. Måske kan jeg forstörre Anne´s djævlehue, den hun sendte ind til webstrik i dag.

Ingen kommentarer: