onsdag, september 07, 2005

Operation Færdigmontering af FO´s - garn fra födselsdagsgruppen.

Endelig har jeg begyndt på dette projekt, jeg lovede jo mig selv og sagde fra på webstrik for et par uger siden. Det er nemlig sådan at jeg aldrig har haft en UFO, jeg strikker altid mine stykker færdige, syr sammen og hæfter ender, men så kniber det ofte med at vaske/strække/presse. Så ligger tingene næsten færdige indtil dagen för de skal bruges. Men nu har jeg lovet at tage mig sammen og göre de ting jeg har liggende heeeelt færdige.
Og nu er det altså sket, jeg er kommet i gang med den förste portion. Tre sjaler er blivet vasket og strækket og ligger nu og venter på at blive törre. Alle tre blev lavet her til sommer og har så bare ligget i en plasticpose og ikke været til nogen glæde for nogen. I morgen kommer der billeder af disse og jeg tager så fat med den næste portion.
For nogle uger siden bestemte jeg også at gå på diet, d.v.s. jeg skulle ikke köbe noget mer garn eller andet strikkerelateret indtil jeg kommer til strikkefestivalen i Silkeborg, og det har jeg overholdt. Men nu har jeg fået foræret alt det fine garn fra min webstrikgruppe, hvor bliver jeg glad af bare at se på det. Jeg har ikke bestemt hvad jeg skal lave af det, men dog er det helt sikkert at det skal bruges til noget til mig selv, ikke nogle gaver af det oh nej!!

Ingen kommentarer: