fredag, september 02, 2005

Spændingen vokser!


I morgen har jeg födselsdag, og jeg har allerede modtaget tre pakker fra min webstrik-födselsdagsgruppe, er meget spændt på at åbne dem i morgen. Jeg må også sige at jeg er da vel stolt af mig selv at jeg har kunnet vente med at åbne dem, vanligvis er jeg utålmodigheden selv med sådanne ting. Men på den anden side så er jeg også meget velopdragen, og nu har man sagt at de pakker ikke skal åbnes för man har födselsdag, og så adlyder jeg. Jeg ved at der er en til på vej, en medlem har givet besked at hun var lidt sen i det at sende sin pakke, så jeg kan se frem til at få pakke også efter weekenden. I övrigt har jeg også allerede fået en gave af min mand, men jeg skal fotografere den i morgen sammen med det andet, så får I se.

1 kommentar:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Uhhhh - det ser spændende ud med de pakker. Tillykke med fødselsdagen. Nu hvor du har lært at poste billeder - ser vi måske hvad der er i de pakker her på din blog......

Hilsener fra Jeanette Hegaard