fredag, september 08, 2006

Mine födselsdagsgaver / My birthday presents

-Jeg er jo medlem af en födselsdagsgavegruppe på Webstrik, så derfra har jeg fået nogle pakker.
-I´m member of a birthdaygiftgroup within Webstrik, so I got some presents from there.

-Fra Kristine kom der mönster, stof og skumgummiterninger til at lave en sorts puslespil med billeder fra stoffet. Jeg må få min yngste datter eller min mor til hjælp da jeg ikke er den store haj til syning, men spændende ser det ud! Og så var der også to smukke gyldne håndlavede julestjerner, yndigt, ikke?

-From Kristine I got pattern, fabric and foam cubicles to make a sort of puzzle with pictures from the fabric. I´ll have to get som help from my youngest daughter or my mother since I´m no good at sewing, but it looks interesting! And then there were some pretty, golden,handmade christmas stars, really nice!
-Fra Mette fik jeg to nögler Lanett babygarn i en söd ferskenfarve, det er absolutt min favorit blandt babygarn. Så var der også en pose spændende krydderiblanding, den skal pröves i weekenden sammen med islandsk lam. Der var da også noget slik i pakken, men det har mine börn taget hånd om for længst.

-From Mette I got two balls of Lanett babyyarn in a cute peachy colour, this is my absolute favorite babyyarn. There was also a bag of spicemix, which will be tried out this weekend along with some icelandic lamb. In the package was also some candy, but my kids have long since taken care of that.

-Fra Ulla fik jeg et nögle Mohair Lux i söde rödlige farver og to nögler Regia strömpegarn i en fin multifarvet version, flot til mit strömpeprojekt.

-From Ulla I got a ball of Mohair Lux in a pretty variegated red and two balls of Regia sockyarn in a nice multicolour, fits right into my sockproject.






-Fra Pia kom der et smukt håndlavet kort og fire nogler Shetlandsuld i to smukke farver, hmm hvad skal jeg lave af det? Der var også et stort nögle Opal 6-trådet som del af en byttehandel vi har lavet. Faktisk så husker jeg at der også var en pose slik i, men den er længst forsvundet!¨

-From Pia there came a beautiful hand-made card and 4 balls of Shetlandwool in two pretty colours, hmm what to make of it? There was also a big ball of Opal 6-ply as part of a swap we made. In fact I seem to remember there was also a bag of candies, but that has long since disappeared!

-Jeg venter stadig på den sidste pakke, men ved at den er på vej, billeder når jeg får den.
-I´m still waiting for the last package, I know it´s on it´s way, pictures when it arrives.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej Frida.

Jeg håber du havde en rigtig dejlig dag med familien. Så skøn hun er den lille, i mormors strikkede kjole. Ja de vokser hurtigt!! Dejlige gaver har du også fået kan jeg se ;-)

Knus

Pia C