søndag, oktober 15, 2006

Mandagsopdatering af strik / Monday knitting update

-Nå, hvad har hun så strikket på de sidste par uger? Desværre ikke så meget, men lidt har vel også ret, ikke?
-So, what has she been knitting on the last couple of weeks? Unfortunately not a whole lot, but a little also counts, right?
-Et par sokker til en 12-årig dreng og et andet til Vanda. Garnet er Opal Prisma, en gave fra Pia, og jeg har brugt pinde 2,5mm.

-A pair of socks for a 12 year old boy and another for Vanda. The yarn is Opal Prisma, a gift from Pia, and the needles are US 1,5.







-Det grönne sjal til min venindes julegave har vokset lidt, jeg har startet en hulmönsterbort til nederkanten.

-The green shawl for my friend´s christmas present has grown a little, I have started a patterned border.







-Jeg startede en jakke til Vanda da jeg var i Svendborg, alle deler er strikket op, krave og montering mangler. Jeg tror den bliver söd.

-I started a jacket for Vanda while I was at the festival in Svendborg, all the pieces are knitted up, the collar and the finishing remain. I think it will be cute.






-For at give en idé om hvordan jakken kommer til at se ud, ikke let at tage billeder af et billede.

-To give you an idea of how the jacket will look, not easy taking pictures of pictures.

Ingen kommentarer: