fredag, december 08, 2006

Ændring på Stashalongen! / Changing the Stashalong!

-Jeg havde lige skrevet mig på Stashalongen når Pia kom med idéen om en egen gruppe til nedbringelse af lager på webstrik. Sikke en god idé! Så nu har vi åbnet en ny gruppe for dem der vil minske lidt på sit garnlager, kig ind her. Så håber jeg jeg kan opfylde de meget ambitiöse mål jeg har sat mig: jeg skriver mig på til et helt års indköbsstop! Jeg får dog frit löb ved strikkefestivallen i oktober, og efter at det förste halvår er gået kan jeg bevillige mig selv i alt 2 dage hvor jeg kan köbe garn til at supplere til projekter der mangler mere garn for at blive færdiggjort. Så önsk mig al held og lykke med projektet. I weekenden vil jeg fotografere hele mit lager, og så igen hver 2.måned, så håber jeg at man kan se lidt fremgang.

-I´d just signed up for Stashalong when Pia had the idea of making our own group on webstrik to reduce our stashes. What a great idea! So now we have opened a new group for those who want to diminish their yarnstash, look here. So now I just hope I can fulfill the very ambitious goals I have set for myself; I´m signing up for a whole years yarnshoppingstop! I will get free time though during the knitting festival in october, and after the first half year I can allow myself up to 2 free days where I can buy yarn to supplement for projects who need more yarn to get finished. So wish me luck with my project. In the weekend I will photograps my whole stash, and then again every two months, thus hoping to see some difference.

1 kommentar:

Annelie sagde ...

Jag är väldigt imponerad över det modiga beslutet! Kan inte annat än önska dig och de andra lycka till.