søndag, marts 11, 2007

Gætteleg / Guessing game


-Jeg har startet op på marts måneds projekt til denne gruppe. Vi skal strikke noget i selvmönstrende strömpegarn. Jeg vil bruge forskellige rester fra strömper. Men jeg siger ikke hvad jeg laver, I må gætte. Den der först gætter rigtigt får en lille præmie fra mit lager. Der kommer nyt billede i morgen hvis ingen kommer med det rette svar för.

-I´ve started the march project for this group. We´re supposed to knit something out of self-patterning sockyarn. I´m using various left-overs from socks. But I´m not telling what I´m making, you have to guess. The person who first guesses right will get a small prize from my stash. I´ll post a new photo tomorrow if noone guesses right until then.

4 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Hej Frida!

Jeg gætter på, at du er i gang med ærmet til en babytrøje :-)

Hilsen
Mette G.

Anonym sagde ...

Jeg tror du skal strikke små votter:-)
Ha en god søndag!
Hilsen Malin/http://knitgirlinorway.blogdrive.com/

HANNE sagde ...

Hej Frida
hyggelig blog du har dig. Hagesmækkene ser rigtig gode ud.
Jeg tror du strikker strømper med kort skaft.
Det er nogle smukke navne i har deroppe på Island .)
God søndag fra Hanne

Anonym sagde ...

Jag tror du stickar ett mobilfodral.

Hälsningar från Stockholm