mandag, marts 26, 2007

Hvad laver jeg nu? / What am I doing now?




-Jeg har taget frem igen stolaen til min danske veninde. Den er ca. halvvejs færdig.



-I´ve taken out again the stole for my danish friend. It´s about half done now.







-Mit tæppe skrider fremad. Der er nu 15 firkanter og jeg har regnet ud at jeg behöver mindst 35, helst 42, så der er lang vej endnu. Jeg tænkte en lille stund på at det kunne blive en gave til min bror når han fylder 40 i næste måned. Men jeg tror det bliver for stresset, så han får det i stedet for som julegave.


-My blanket is moving forward. There are now 15 squares and I´ve figured out that I need at least 35, preferably 42, so there´s a long way to go. I thought for a brief moment that it could be a birthday gift for my brother when he´ll be 40 next month. But I think that will be too stressful, so now I´m aiming for it to be his Christmas gift instead.


-Jeg har også meldt mig til Marianne´s hækle-along. Dette er förste del, jeg er spændt på hvordan det kommer at se ud.

-I´ve also signed up for Marianne´s crochet-along. This is the first part, I´m excited to see how it will end up looking.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Her går det i et forrykende tempo ser jeg. De sjalene dine er såååå flotte!! Og du hekler også de sikk-sakkene, ja! Har planer om det, jeg også....blir jo så fint!