mandag, maj 28, 2007

En færdig ting, hmmm... / A finished item, hmmm...


-Ja, jeg har strikket et fint halstörklæde af mohair, mere nöjagtig et nögle Idéna Mohair Lux og to nögler Fonty Calypso. Men, og der er et stort men, det blev aaaalt for langt! Så nu tager jeg det med op til min mor i næste weekend og får bruge hendes overlocker og så får vi se hvis ikke jeg kan få to törklæder ud af det.

-Yes, I´ve knitted a nice scarf out of mohair, more precisely one ball Idéna Mohair Lux and to balls Fonty Calypso. But, and there´s a big but, it´s wayyyy to long! So now I´ll bring it with me to my mother´s next weekend and get to use her overlock sewing machine and then we´ll see if I can get two scarves out of it.

9 kommentarer:

Jane sagde ...

Det er da godt nok blevet laaangt hi hi. Det er ellers flot, håber det lykkes at få det gjort til 2 tørklæder.
Kh Jane

IF Stjernen sagde ...

mon ikke der er en forkølet giraf der kan bruge det? ;-D

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Ha-ha, ja det er da en kende langt ;o)) Held og lykke med overlockeren, du modige kvinde.
KH Tina

HANNE sagde ...

Men flot ser det ud....

Anonym sagde ...

Hei Hei,
har blitt 2 timer pa Island og kunne tenke meg a har en venninne da for a utveksle info og andre göy ting med!
Har stor forbruk i Lett Lopi som er min favoritt garn, ha!!!
Du kan se mine sider www.bea3855.piczo.com eller www.naurak.blogs.no!
Takk i forut for besök.
Skal bli fint a höre fra deg. Jeg er bosatt i Tyskland og Norge.
Klem
Bea

Anonym sagde ...

Hej!

Vilken fin blogg du har och så härliga saker du stickat! Jag gjorde en skruvsjal förra helgen som också blev lååååååång!

Jag ska till Island för första gången i mitt liv och åker om två veckor. Vill så gärna ha tips om och var det är bra att handla garn i Rekjavik.

Om du vill och har tid får du gärna skicka mig ett mejl bystrom_eva(a)hotmail(dot)com med lite tips.

Hälsningar

Gift stickande tre barns mor i Stockholm

Mona sagde ...

Ja, den kan nå nogle gange rundt om halsen:-)) Den er rigtig flot Frida...Håber det lykkes at dele den til to:-))

Annette sagde ...

Hej Frida
et flot tørklæde - det kan vel bruges som et kæreste-tørklæde...*fnis*
Spændende om det lykkes med overlockningen....
kh
Annette

hanne sagde ...

hov jeg fik som anette også lige et billede på nethinden af et " fælles-tørklæde". Gi det til at par nyforelskede :)))

hanne