søndag, juni 24, 2007

En lille lun sag / A little warm thing


-En veninde fyldte for nylig 50 år, og så fik hun af mig et lille, blödt og lunt halstörklæde. Det er strikket af Fairytale, 100% alpaca + lidt gult tyndt alpaca, på pinde 4,5+4. Farverne skulle gerne passe til hendes fine vinterfrakke. Törklædet vejer 71gram, så totalforbruget er oppe på 4.353 gram. Cassie spurgte om mönster til törklædet, men det findes ikke, den kom bare ud af mit hoved som så meget andet.

-A friend of mine had a 50 year birthday recently, so I gave her a small, soft and warm scarf. It´s knitted af Fairytale, 100% alpaca + a little yellow thin alpaca, needles US6 and 7. The colours are supposed to match her nice winter-coat. The scarf weighs 71 grams, so total usage is up to 4.353 grams. Cassie asked about a pattern for this scarf, there isn´t one, it just came out of my head, like so many other things.

2 kommentarer:

Denblyviol sagde ...

Hej Frida. Det er da en super god gave. Hvor er det en fin lille sag. Jeg tror jeg vil sende dig en lille sommergave som tak for din måde at være på. Hilsen Irene

Anonym sagde ...

I love the scarf. Is there a pattern for it, or did you make it up?