lørdag, marts 29, 2008

Award





-To dejlige kvinder har nomineret mig til en "Blogger med formål" award. Og jeg blev glad, rigtig glad, for at de har tænkt på mig og fordi de har skrevet söde ord om mig og min blog. Först var det Iréne, det dejlige menneske, hende med den vidunderlige garnbutik der så ofte har overrasket og glædet mig med uventede garnpakker. Og så var det også Helle, hende der har de mest vidunderlig smukke små börnebörn og der laver så utrolig mange smukke ting med sine hænder.

-Two wonderful women have nominated me for a "Blogger with a purpose" award. And I´m so happy with it, because they thought of me and because they have written such sweet things about me and my blog. First it was Iréne, a lovely person, who has a magnificent yarnshop and has so often made me happy and surprised with unexpected yarn gifts. And then there was Helle, she who has the most wonderfully beautiful grandchildren and who makes so many amazing and pretty things with her hands.

-Men, jeg har et problem. Jeg har 240 blogge på mit Bloglines og der er så utrolig mange af dem der er så dejlige og smukke og interessante og specielle. Hvordan skal jeg kunne vælge kun 5 af dem? Nu har jeg tænkt over det grundigt og det kan jeg altså bare ikke! Så, et stoooort tak til jer alle der skriver og viser billeder fra jeres liv og giver mig lov til at deltage kun en lille smule i det der foregår hos jer.

-But I have a problem. I have 240 blogs on my Bloglines and there are so incredibly many of them that are so lovely and beautiful and interesting and special. How am I supposed to choose only 5 of them? I have now thought it over carefully and I just can´t! So, a biiiiig thank you to all of you who write and post pictures from your lives and allow me to participate in just a small portion of what goes on with you.

3 kommentarer:

Denblyviol sagde ...

Jamen skattepige det er da forståeligt. Pas nu godt på dig selv. Knus fra Irene

Betina Olesen sagde ...

Hejsa Frida

Hvor er det super hyggeligt at du stadig titter forbi.... det er ikke mange strikkere jeg blogger med, efter jeg har skiftet side fnisss....
Hvor er det flot award... den er ikke nået til scrapverdenen endnu, men mon ikke den kommer ;-)

Det er da noget af en omgang du har været igennem, synes nærmest at det lyder lidt uhyggeligt.... men godt at du er på højkant igen.

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Congratulations!!! - Like you, I would have a big problem deciding only 5, I couldn't!