torsdag, marts 20, 2008

Webstrik KAL 2008

-Webstrik gruppen har startet en ny KAL, se HER, utrolig spændende. Men, jeg kan bare ikke overskue flere projekter lige nu, så jeg er ikke med forelöbig. Men, jeg köbte nu alle opskrifterne, så mon ikke jeg hopper på vognen en gang i löbet af året.
-My internet knitting group has started up a new KAL, see HERE, very exciting. But, I just can´t muster more projects right now, so I´m not in at the beginning. But, I bought all the patterns, so don´t be surprised if I hop on sometime during the year.

4 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Hej Frida :-)
Jeg har lige skrevet og spurgt Pia, om jeg stadig kan nå at komme med. Faldt nemlig lige over: Slöjd o Handverk i Färila som jeg synes er rigtig smart, men de andre Karen Noe modeller er også meget fristende :-)
Rigtig god påske til dig og din familie.

Knus fra
Dorthe :-)

Anonym sagde ...

That's gorgeous - I wonder if the pattern is available in English?

Anonym sagde ...

Dit indlæg frister - synes Karen Noe sjalet er sååå flot, men det er alle opskrifterne nu :)
Har bare ikke tiden til at deltage nu og ved hellere ikke om det kræver mere strikketeknik end jeg kan?

Anonym sagde ...

Hej
Jeg er med på Halsduken! Den er rigtig spennende at strikke. Jeg er nået til 5. desember!
God påske og mange strikkehilsner.
Berglind