søndag, maj 11, 2008

Lördagsopdatering, på en söndag aften/ Saturday update, on a sunday evening






-Ikke så meget denne uge, dog har den röde sweater nu et ærme og jeg håber på at få det andet færdigt inden næste uge er omme.



-Not so much this week, but the red sweater now has a sleeve and I hope to get the other one done before the end of next week.




-Tæppet har nu 37 firkanter, jeg planerer at blive ved indtil jeg har 40 stykker, og så lægges det væk en stund. Der er jo Lindebo jakken der har hvilet ret længe nu, og resterne fra den skal jo med i dette tæppe.

-The blanket now has 37 squares, I´m planning to go on until there are 40, and then lay it aside for a while. There´s the Lindebo jacket which has rested for quite some time now, and the leftovers from that are destined for this blanket.












-Desuden har jeg arbejdet lidt på et småt broderiprojekt, I får det at se helt færdigt i næste uge.
-Apart from this I´ve done a little stitching, the project is not quite done, you´ll get to see it next week all finished.

1 kommentar:

Randi sagde ...

Åååå...den jakken var bare lekker Frida. Den gleder jeg meg til å se ferdig

Klem