lørdag, november 22, 2008

Bliver der overhovedet strikket?/Is there any knitting?

-Jo jo, der strikkes skam, der er to huer, vanter, et törklæde og en halsedisse på pindene. Ingen af dem er dog særlig spændende strik, så jeg skifter mellem allesammen, hvilket så også betyder at der ikke er noget færdigt at vise frem. Men så pludselig bliver det hele vel færdigt på en gang.
-Yes, I´m knitting, there are two hats, mittens, a scarf and a neckwarmer on the needles. But none of them is especially exciting knitting, so I´m alternating between all of them, which means there´s nothing finished to show. But then suddenly they will all be finished at once I suppose.


-Og så lige to billeder af alle mine börn+min svigersön, taget sidste weekend. Det er ikke så tit jeg har dem alle samlet herhjemme.


-And two photos of all my kids+my son-in-law, taken last weekend. It´s not so often I have them all gathered here at home.






-Vanda (barnebarnet) var optaget med en eller anden tegnefilm, så hun kunne ikke være med.
-Vanda (my granddaughter) was busy with some cartoon, so she couldn´t be in the photo with all the others.


7 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud, dejligt at det kan lade sig gøre engang imellem at samle alle.

Eva S sagde ...

Så härligt! Ja det är inte ofta man kan samla alla barn och barnbarn.
Eva i Lund

Fru Rønne sagde ...

Hvor lyder din "strikkestil" bekendt :-). Jeg synes heller ikke, det er noget problem at ha' gang i 1000 ting ad gangen.

Anonym sagde ...

Det er så utrolig deilig å ha sine barn hjemme for en stund! Det vet jeg mye om. Hygg deg masse!

Helle : sagde ...

Det er bare så hyggeligt når man kan samle dem alle, det ser også ud til at de hygger sig.

Laila Hedam Hansen sagde ...

Ja, det er dejligt at se alle sammen på samme tid, jeg glæder mig til 11. jan der samles alle vores også ( fire børn, fire svigerbørn, fire børnebørn + mine forældre)til efter jul hos os.

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj... hvor ser det bare hyggeligt ud... hvor må det være skønt at have samlet hele flokken...

Hygge fra Betina