lørdag, november 29, 2008

Jeg er snart færdig / Soon I´ll be finished



-Et julegavesæt til en niårig pige. Hue og vanter, strikket af Opal 6-trådet Hundertwasser, på pinde 3,5mm. Som sidst har jeg måttet tage to fotos, ét med flash og det andet uden, og så må I regne ud farven der ligger et sted midt imellem.


-A christmas gift set for a nine year old girl. Hat and mittens, knitted with Opal 6-ply Hundertwasser, on needles US5. As last time I had to take two photos, one with flash and another without, and then you´ll have to figure out the colour which lies somewhere in between.









-Nu er der kun den sidste julegave tilbage på pindene, et enkelt halstörklæde på store pinde, så det går forholdsvis hurtigt. Så jeg har begyndt at planere mine næste projekter, Sylvi frakken til mig selv og så skal jeg tænke op et design til en sweater til svigersönnen.
-Now there´s just one last christmas gift on the needles, a simple scarf in big needles, so it´s going rather fast. So I´ve started to plan my next projects, the Sylvi coat for myself and I´m also thinking up a design for a sweater for my son-in-law.

6 kommentarer:

Fru Rønne sagde ...

Hold da op, du får produceret noget! Jeg kan sagtens forestille mig, hvolken tilfredsstillelse det er, at lægge dene ene færdige ting efter den anden i julegavebunken.

Helle : sagde ...

Endnu et flot sæt, jeg glæder mig til at se Sylvi frakken. Hvilken farve bliver den ?

Karin Grøn sagde ...

Jeg er lidt pjattet med den hue. Har du strikket kanten på højkant og taget masker op. Måske bliver den ikke så løs i kanten, som hvis man bare strikker lige op- fortæl fortæl

Eva S sagde ...

Läckert set! Räcker 1 nysta 6-trådigt till allt? Var hittade du möss-mönstret eller är det egen design?
Eva i Lund

Marianne sagde ...

Sikke et skøn sæt og nu har jeg da lige fået en ide til at bruge noget sokkegarn på julegaver :-)

Unknown sagde ...

Et kært sæt. Det bliver hun med garanti glad for.