lørdag, februar 28, 2009

Farveladetröje / Colourbox sweater


-Marianne, har skudt igang en Farvelade-tröje-KAL, hvor man skal strikke tröjer/bluser/veste af strömpegarnsrester. Nu har jeg valgt ud garn til mit bidrag, det förste i hvert fald, måske bliver der flere, for denne KAL löber gennem hele året.

-Marianne has started a Colourbox-KAL, where we will knit sweaters/vests from leftover sockyarn. I have now chosen the yarn for my entry, the first at least, there might be more, for this KAL will run throughout the year.
-Jeg vil strikke en Pilespids tunika/kjole til en venindes datter, som julegave. Det bliver så striber i forskellige farver og så har jeg råhvidt til sådan at binde det hele lidt sammen. Den skal så erstatte den rosa kjole jeg trævlede op for nylig.
-I will knit a Pilespids tunic/dress for a friends´ daughter, as a christmas gift. There will be stripes in different colours with a little offwhite to bind it all together. It will replace the dustpink dress I ripped out recently.

3 kommentarer:

Fru Rønne sagde ...

Altså Frida - hvor er det tjekket at tænke på julegaver i februar!

Eva S sagde ...

Läckra färger. Det blir skoj att se det färdiga resultatet.
Eva i Lund

Anonym sagde ...

HÆ HÆ
Hlakka til að sjá útkomuna. Ég er einmitt búin að gera 2x pilespids. Mjög gaman að gera það!
Alltaf gaman að kíkja við.
pjónakveðja
Berglind