fredag, maj 22, 2009

Min mor/ My mother

Lige lidt pral, min mor er lige blevet færdig med dette tæppe til sin dobbeltseng. Jeg synes det er ualmindelig smukt, som det meste hun laver jo er. Tæppet har hun håndquiltet efter syning. Det er min mor der har röde bluse på.

Just some boasting, my mother just finished this quilt for her doublesized bed. I think it´s uncommonly beautiful, as most of the stuff she makes is. The blanket is handquilted after sewing. It´s my mother wearing the red shirt.








10 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Fantastisk flot !!

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Vá! Þetta er ótrúlega fallegt.

Amelie sagde ...

Det er et ualmindligt flot taeppe. Sikke en skoen ting.
Amelie

Susanne sagde ...

Hoold da liige fest ! Det er ski* da et fantastisk stykke håndarbejde hun har præsteret der !! (Og så ser hun hammer godt ud også :o)) Sikke en tålmodighed og sans for farver. Pral du bare løs med hende.
Kh
Susanne i Silkeborg

Anonym sagde ...

WOW - andet er der vist ikke at sige til det.

Elin sagde ...

Vá!! mikið rosalega er þetta fallegt!!

LivM sagde ...

Jeg bøyer meg i støvet for et så lekkert teppe. Hils din mor og si at det er fantastisk flott!!

Marianne sagde ...

Det er simpelhen imponerende. Jeg har siddet og stirret på billedet - se nogle andre blogs og så måtte je lige tilbage.. Sikke et stykke arbejde, hvilken kvinde :-)

Ulla sagde ...

Utrolig flot!
Det må have taget meget lang tid at sy.

Rebecca sagde ...

Vá! I am so impressed by quilting like that, it is so beautiful!