fredag, maj 22, 2009

Nyt projekt / New project



-Kan nogen huske dette, jeg var kommet frem til at garnet skulle bruges til kökkenkluder. Men, det er fint garn og desuden var det en gave, så jeg syntes det fortjente en bedre skæbne. Og pludselig i aftes fik jeg en idé, og hvis dette går som planlagt bliver det til en kombineret poncho/tröje til mig selv. Vi får se hvordan de falder ud.

-Can anyone remember this, I had decided that this yarn would become kitchen washcloths. But, it´s a nice yarn and besides that it was a gift, so I felt it deserved better fate. And suddenly last night I had an idea, and should this go as planned it will become a combined poncho/sweater for me. We´ll have to see how it turns out.

2 kommentarer:

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Það hljómar vel.

Lene sagde ...

Køkkenklude må vist være det, vi andre kalder karklude. Jeg mener at kunne huske, at du gerne vil vide, hvis dit danske undtagelsesvis ikke skulle være helt perfekt, derfor. Nu venter jeg så spændt på at se, hvad projektet ender med.