mandag, oktober 12, 2009

Hvad jeg tog med hjem 1./ What came back home with me 1.


-Först hvad jeg fik med fra strikkefestivallen. Der er noget af BenteB´s vidunderlige håndspundne garn i naturfarve og orange mix. Der er Noro Silk Blossom og Louise Harding´s Kimono Angora i rosa og gult. Derudover köbte jeg et nögle Silk Garden sokkegarn og et fed Colinette Parisienne, de er så ikke med på dette billede da de er ved at blive omdannet til et sjal til mig selv. Det grönne Kimono Angora og Annette Danielsens bog fik jeg i bytte for ting jeg havde med heroppefra.

-First what I picked up at the festival. There´s some handspun in both an undyed natural and an orange mix. There´s some Noro Silk Blossom and Louise Harding´s Kimono Angora in three different colours and a wonderful book by Annette Danielsen. I also bought a ball of Noro Silk Garden sockyarn and a skein of Colinette Parisienne, not pictured here since it´s being turned into a shawl for myself.

4 kommentarer:

Helle : sagde ...

Skønne skønne ting du har med dig hjem, spændende at se hvad du finder på med det forskellige garn.

Tina sagde ...

Sikke smukke garner du har med hjem :) Super dejligt at hilse på dig på festivallen.
Og HOLD da op din Sylvi var flot!!

Sylvia sagde ...

Hei Frida, og velkommen hjem fra strikketreff i danmark! Endelig!
Du hadde også kjøpt med deg masse fint garn hjem, ser jeg, og jeg var faktisk på kursus med Anette Danielsen og vendestrikk, da jeg var på Fanø. Bare så synd modellene ikke er til voksne også.

Maskerader 12(der min korte jakke er) er det Du Store Alpakka som selger (og i butikken der jeg jobber) Skal se om jeg ikke kan får ordnet en oppskrift til deg ;)

Anni sagde ...

Hej
Du kunne vel ikke fortælle mig hvor der kan købes kimino Angora fra Louise harding evt en adresse
Mvh Anni