lørdag, maj 29, 2010

Strik / Knitting




-Den grönne cardigan er færdigstrikket og ligger lige nu i vaskemaskinen. Så skal den jo törre og så skal der findes nogle fine knapper til den. Forhåbentlig et FO indlæg mandag. Begyndelsen til det hæklede tæppe er trævlet op og det bliver så strikket istedetfor, mine hænder holder bare ikke til hækling lige nu. Og så har jeg startet op på en cape/poncho til mig selv efter opskrift fra Filcolana, men min bliver nu i nogle friskere farver end originalen. Jeg er endnu ikke begyndt på den retstrikkede cardigan til mig selv i det plantefarvede garn, selvom jeg har sat den på WIP listen, jeg tænker stadigvæk lidt over designet, men kommer nok at slå op lige om lidt.

-The green cardigan is finished and it´s now rolling around in the washing machine. Then it has to dry and I have to find some nice buttons for it. Hopefully an FO post on monday. The beginning of a crocheted blanket has been frogged and instead it will be knitted, my hands just can´t do the crocheting right now. And I have started a cape/poncho for my self following a pattern from Filcolana, mine will be a bit more freshly coloured though. I have still not begun the garter stitch cardigan for myself from the plantdyed yarn, even if I´ve put it on the WIP list, I´m still thinking about the design, but will be casting on for that really soon.


2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Den cape har jeg også kig på. Den er rigtig flot og det er noget flot garn du strikker den i.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal strikke min i og hvilken farve den skal være.

Eva sagde ...

Hvor er du flittig.