tirsdag, januar 04, 2011

Strikkerelaterede julegaver / Knitting related christmas gifts




-Jeg fik nogle strikke-julegaver, her er en bog med billeder af 1000 forskellige huer. De 10 bedste fik priser, og tænk, det var én fra min strikkegruppe der fik försteprisen! Så fik jeg et Knit-pro Symfoni strikkepinde-sæt fra veninden, og jeg glæder mig til at tage dem i brug. Så havde min mor syet dette fine ophæng til mine rundpinde, skal bare lige köbe en pen så jeg kan skrive störrelserne på inden jeg hænger det op. Så var der en strikkebog mere, men den er allerede lånt ud, jeg viser jer den når jeg får den tilbage.

-I got some knitting-christmas gifts, here a book with photos of 1000 different hats. The 10 best got awards, and behold, it was a member of my knitting group who got the first prize! Then I got a Knit-pro Symfoni needles set from my best friend, and I´m looking forward to trying them out. My mother sewed me a wallhanging for my circular needles, I just have to buy a marker to write the sizes on the slots before hanging it up. Then there was one more knitting book, but that´s already lent out, I´ll show you that one when I get it back.


2 kommentarer:

Eva sagde ...

Sikke nogen dejlige gaver:)

Helle : sagde ...

Ja det er bestemt nogle dejlige gaver du har fået.