lørdag, juli 16, 2011

Vibe


-Måske nogen af mine læsere har bemærket at jeg har slettet Vibe kjolen fra min WIP liste. Jeg har strikket på den nogle omgange nu og da indimellem andre ting, og her kan I se hvor langt jeg var nået. Men, uden at jeg kan sætte ord på hvad det er, er der noget jeg ikke er helt tilfreds med. Så den bliver lagt til side og jeg må overveje om der skal andet garn til eller hvad jeg skal med den.

-Maybe someone of my readers has remarked that I have deleted the Vibe dress from my WIP list. I´ve knitted a few rounds on it now and then in between other stuff, and here you can see how far I had come. But, without being able to put words on what it is, something is not right. So it will be laid aside and I´ll have to think over what I want, maybe another yarn would be better.


5 kommentarer:

Min hverdag som pensionist sagde ...

Fornuftig løsning....Det er nok ikke lige den du skal give dig i kast med nu.

Kh. Majbrit:)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den ser ellers godt ud, men når det ikke føles helt rigtig er det, det nok heller ikke.;-)

Hygge-Strik sagde ...

Jeg er også i gang med Vibe men i tunika udgaven, jeg forstår bare ikke, hvorfor opskriften ikke er lavet på rundpind, så der strikkes rundt i stedet for, for og bag stykke for sig. Det er en meget langsom proces, så jeg har den med på ferie :-) Flot farve du strikker i, den er meget køn.

Strikkeheksen sagde ...

Sådan går det bare nogle gange - håber du finder en løsning :-)

PS: Fantastisk lækker trøje, I har lavet - du og din søn - dejligt, at han gider :-)

Strikkefuglen sagde ...

Det er hvad der sker, håber du finder en løsning ;-)
Majbritt