lørdag, december 29, 2012

Forsinket födselsdagsgave/ Belated birthday present

- Jeg havde födselsdag i september, men en af damerne fra min webstrik-födselsdagsgruppe havde nogen problemer med at sende sin pakke. Et par dage för jul var den så endelig her, og sikke lækkerier! - My birthday was in september, but one of the ladies from my webbased birthday gift group had problems sending her gift. A couple of days before christmas it finally arrived, and what goodies there were!
-Så der kom lidt garn på IND kontoen, jeg fik så også en pose fint babyuld i julegave fra min bror. Men så gav jeg også væk lidt garn, lavede små kits med opskrift og garn til veninde julegaver, så lidt også på UD kontoen. - So a little yarn on the IN account, and I also got some nice babywool as a christmas gift from my brother. But then I also gave away a little yarn, made small kits with pattern and yarn as girl friend christmas gifts.

Ingen kommentarer: