søndag, januar 27, 2013

Så har vi vinderne!

Og vinderne er: Angelika - GitteK - Jette - Kirsten Krat - Britta Storm - Anita D Hansen - Rosenvang - Alis - Ditte Olsen - laj - ettej - Kinaella - Annegrete Olesen. De bedes venligst skrive til mig på mail: fridabraga "at" hive.is og oplyse om fuldt navn og addresse samt hvilke tre af gevinsterne de allerhelst vil have. Jeg poster om nogle minutter billeder og beskrivelse af alle gevinster, og så håber jeg at alle får noget de faktisk kan lide. Hvis der er mange der önsker de samme ting må jeg dog nok ty til "först-til-mölle".

6 kommentarer:

dqpage sagde ...

Det var da godt nok nogle fede gevinster !
tillykke til de heldige vindere :o)

Alis sagde ...

Vildt... Jeg har sendt en mail af sted, det var ikke nemt valgt - det er flotte garner du har fundet frem.

Angelikas quilts and knits sagde ...

Jubi :-) Mailen er sendt og jeg er spændt på at se hvad jeg har vundet :-)
strikkeglade hilsner
Angelika

Rosenvang sagde ...

Hurraaaaa kan ikke få armene ned. Har hurtigt fået sendt en mail.

Dejligt at være en af de heldige vindere.

Lis sagde ...

Tillykke til alle vinderne.

Kh. Lis

IF Stjernen sagde ...

Jubii - du får straks en mail fra mig :-)